4 תשובות
אני חושבת ששנה הבאה יהיה לך מבחן
יהיה לך מבחן כדי לקבוע את הרמה שלך
שלא קיבלת ציון טוב מספיק ואת צריכה לעשות מבחן ואם תעברי אותי תשאירי בהקבצה שלך ואם לא כנראה שתרדי הקבצה
שאת שנה הבאה תעבירו מבחן לבדוק אם את יורדת או נשארת הקבצה
באותו הנושא: