13 תשובות
מדהים
סבבה לגמרי! אם את שואלת מבחינה שאת מתביישת שם או משהו כזה אל אל תשימי אל אף אחד! וחוץ מזה כולם מתאמנים שם
מרגישה מביך ושצופים בי :(
שואל השאלה:
חח אני מרגישה שם כמו ילדה קטנה
כל מי שרושמת פה בתגובות שהיא מרגישה מביך אז באמת הכל טוב כולם מתאמנים שם ואף אחת לא צריכה להיות מובכת מזה
ממש מדהים,
אני הולכת לשם עם תוכנית מוכנה מראש ואז אני יודעת בדיוק מה שאני באה לעשות אז לא באמת אכפת לי מהסביבה..
אבל אם אני הולכת בלי שאני יודעת מה אני עושה (קרה פעם ראשונה שהלכתי) אז אני מרגישה אבודה ממש ושכולם שופטים אותי.
^ אני לא חושבת שאת צריכה לא לחזור לשם רק בגלל שאת מקבלת מבטים.
אני כבר לא סופרת כמה פעמים אני מקבלת מבטים מאנשים רק בגלל שאני מרימה משקל..
בתלכס ללכת חדר כושר זה משהו שמשחרר אותך אפילו יותר מאימון בבית.
אני לגמרי מבינה אותך ואת ההרגשה.
בחירה שלך
שואל השאלה:
תאמת שלאט לאט המבוכה נעלמת וזה תורם לי לביטחון העצמי לעשות סקוואצים באמצע החדר כושר כשכולם מסתכלים (פעם לא הייתי מסוגלת)
אנונימית
הלוואי שיכולתי להתאמן איתך בחדכ ולעזור לך להתעלם מאנשים שמעיזים להעיר לך או חשלוח מבטים לא במקום.
מי הם בכלל??? אין להם זכות לנשום אפילו לכיוון שלך, בטח שלא לשפוט אותך. וואי הצלחת לעצבן אותי.. אל תשימי עליהם!!!!
אני באה לחדר כושר עם מבט של רצח בעיניים לול אני עושה מה שאני צריכה, מרימה כמה משקל שבא לי, והולכת, מי שרוצה להסתכל מוזמן. שכולם יקפצו!!!!!
אנונימית
את גם יכולה.. זה עניין של הרגל. את ממשיכה להגיד לעצמך שהכל בסדר ושאף אחד לא מסתכל או שופט וגם אם כן, אז מה? fuck them. יש לך כאן עניין לעשות, את באה ועושה כמו גדולה, והולכת. את לא מתאמנת בשביל אף אחד אחר, רק בשביל עצמך.. לשחרר את כל המחסומים וההלקאה העצמית. למה להם מותר להתאמן בשקט ולך לא?
תבני את הביטחון שלך.. בהצלחה:)
אנונימית
כיף רצח