4 תשובות
מתחיל להראות הזדהות עם אזרחיו
פחחח
אני דווקא חושבת שזה יפה שהוא מראה קצת על החיים שלו ועל הדברים שהוא עושה
אני תומך ביבי אבל התאכזבתי ממנו...
באותו הנושא: