התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על זה שביבי התחיל לעשות ולוגים?

https://youtu.be/jd_R0trfelw
26 ביוני 2020, 19:58
בנימין נתניהוביבייוטיובולוגיםראש הממשלה    
4 תשובות
מתחיל להראות הזדהות עם אזרחיו
א
אמנון טיטינסקי
פחחח
ZK
אני דווקא חושבת שזה יפה שהוא מראה קצת על החיים שלו ועל הדברים שהוא עושה
ב
בכלל באתי להיכנס לאינסטגרם
אני תומך ביבי אבל התאכזבתי ממנו...
ל
לא משנה השם אז אל תתרחו לשאול
באותו הנושא:
דעתי על מה שקורה פה ולמה אני לא חושב שביבי מטומטם כמו שאתם חושבים
אתם חושבים שביבי ייבחר עוד פעם?
ידעתם שביבי עושה ולוגים???
גם אתם חושבים שביבי שחד את השופטים?
אתם חושבים שביבי יזכה שוב בבחירות?
מה אתם חושבים שביבי עושה עכשיו?
אתם חושבים שביבי הוא ראש ממשלה טוב?
שאלה לימנים למה אתם חושבים שביבי ראש ממשלה טוב?
אתם חושבים שביבי ראש ממשלה טוב?
מה אתם חושבים על זה שביבי הנמושה נותן לחמאס 15 מליון כל חודש?
מה אתם חושבים על החוק שביבי רוצה לעשות