3 תשובות
שואל השאלה:
אבל תמיד נהגים משחקים בין הנתיבים פעם עוברים לימין פעם לשמאל. לא?
אנונימית
אם הכביש עמוס אפשר לנסוע גם בשמאל ובכללי את יכולה לנסוע בשמאל פשוט בשיעורי נהיגה וטסט לא
כן אין סדר בנתיבים ואין אכיפה במעבר אז יש כאלה שאין להם כוח להיתקע מאחורי מכוניות אז פשוט לוקחים את השמאל
באותו הנושא: