6 תשובות
לא יודע לא שמתי לב לשינוי אני גם ככה כל היום בבית
ממש עצוב
המסכות זה כבר חלק בלתי נפרד מאיתנו בתקופה הזאת וזה ממש מבאס
שואל השאלה:
הייתי בבית ספר דתי לא היה לי פורום
ולא היה לי שום מסע פולין

על מה אני אגיד תודה?
כולם סובלים במצב הזה
לא משנה אם אתה בבצפר או סיימת
אנונימית
^אנחנו נדפקנו עם המסע לפולין
תגידי תודה שהיה לך פרום וטקס סיום כל 2002 נדפקו
אני הייתי מאושפזת כשהתחילה הקורונה בארץ ממש היה חולה 1
וכשהשתחררתי מאישפוז פתאום היה גל וסגר
אז לא ראיתי כל כך עולם