5 תשובות
להתייעץ עם מישהו מבוגר ומוסמך
לדבר עם ההורים, אל תסתירי
פני לטיפול
לכי לבקש עזרה מקצועית. יש מרפאה להפרעות אכילה בבית חולים רעות בת"א וגם בתל השומר ושניידר ואם פונים אליהם לאינטק הם יפנו אותך לאן שצריך
הי אנונימית , מה שלומך?
קוראים לי שי ואני מתנדבת בעלם, בתוכנית שמלווה בני נוער ברשתות החברתיות.
את כותבת שחזרו לך ההפרעות אכילה.. האם אובחנת ע"י גורם טיפולי, יצא לך כבר להתייעץ עם מישהו בנושא? את שואלת מה לעשות, אז אני רוצה להזמין אותך לדבר איתי, באנונימיות אם תרצי, ויחד נבין מה יכול לעזור לך ולמה את זקוקה.
אפשר לדבר פה בהודעות הפרטיות, באינסטגרם שלנו nayadet.digital או במייל שלנו [email protected] .
מחכה לך, שי