התחברות
הרשמה
איך עושים את זה שבפרופיל כתוב באותיות קטנות כאלה הכי למטה?
שיש סימנים כאלה: ~
27 ביוני 2020, 09:40
פרופיל
כתיבה
ביו
התייעצות
מילים
2 תשובות
פשוט את כותבת ~ בשני הצדדים של המשפט
K
K dot
~ בתחילת המילה ובסוף המילה/ משפט בלי רווח לפני ואחרי ה~
s
shani100
באותו הנושא:
איך זה שבסטיפס אי אפשר לכתוב באותיות כפולות אבל
למה אי אפשר לכתוב באותיות כפולות
הידעתם שאפשר לכתוב כאן באותיות כפולות באנגלית?
למה אסור לכתוב באותיות כפולות?
גם אתם רוצים שבסטיפס יהיה אפשר לכתוב באותיות כפולות??
רק לי זה מציק שבסטיפס אין אפשרות לכתוב באותיות כפולות?
למה אסור לכתוב באותיות כפולות בסטיפס?
גם אותכם מעצבן שאי אפשר לכתוב באותיות כפולות?
איך עושים שבפרופיל יהיה כתוב בקטן ככה ~*משהו כתוב פה*~ ?
מצאתי שיטה לכתוב באותיות כפולות. מה אתם חושבים?
למה אסור לכתוב באותיות כפולות?