7 תשובות
כי לא תמיד הם עושים את העבודה שלהם בצורה טובה,
חזקים לרוב רק על חלשים.
חזקים לרוב רק על חלשים.
שואל השאלה:
אבל זה פשוט לא מובן לי
הם שומרים עלינו יום ולילה לא?
אבל זה פשוט לא מובן לי
הם שומרים עלינו יום ולילה לא?
אנונימית
שומרים עלינו אבל לפעמים בא להם להרגיש את הכוח שלהם אז הם עושים דברים מפגרים כמו להיטפל למישהו שלא עשה משהו רציני ולהתנהג במוגזמות
כי רוב השוטרים בארץ מזלזלים בחוק בעצמם ממה שאני ראיתי בתור מתנדב לשעבר.
אם לא תקח את המקצוע שלך ברצינות לא יקחו אותך ברצינות, גם מלא סרטונים שלהם מחשמלים נערים שומרי שבת יורים באתיופים לא עוזרים
אם לא תקח את המקצוע שלך ברצינות לא יקחו אותך ברצינות, גם מלא סרטונים שלהם מחשמלים נערים שומרי שבת יורים באתיופים לא עוזרים
אנונימי
כי המשטרה לא מכבדת את עצמה ועוברת על החוקים אז למה שהאזרחים יכבדו אותה ועל זה נאמר "אם בארזים נפלה שלהבת מה יעשו אזובי קיר"
מה זה "לרוב"? מלבד מי שאמר שהוא היה מתנדב, מישהו ראה עבודה של שוטרים בשגרה?
אנשים מן הסתם יכעסו על המשטרה אחרי שהם קיבלו דו"ח או ראו יס"מניק עצבני באיזה אתר חדשות זול. אבל בסוף כשיש בעיות להם קוראים. אני משער לעצמי שזה גם עניין של טרנד, במיוחד עכשיו עם ההפגנות באמריקה.
כל מפגש בין שוטר לבין אזרח לא אמור לקרות בעולם מושלם, ובדרך־כלל בכל אירוע יהיה מישהו לא מרוצה. אין מה לעשות. קרא לזה הרע במיעוטו.
למי שאמר חזקים על חלשים, אם היית יודע על כמה מקרי אלמ"ב שמעתי ועל אלו שראיתי בעיניים, על מיליון מעצרים של שב"חים, קטטות, התפרצויות לדירות, היית סותם את הפה.
אני הכרתי תחנה שלמה ואני יכול להעיד שכולם עשו אחלה של עבודה וחוץ משכר פח קיבלו רק מכות.
אנשים מן הסתם יכעסו על המשטרה אחרי שהם קיבלו דו"ח או ראו יס"מניק עצבני באיזה אתר חדשות זול. אבל בסוף כשיש בעיות להם קוראים. אני משער לעצמי שזה גם עניין של טרנד, במיוחד עכשיו עם ההפגנות באמריקה.
כל מפגש בין שוטר לבין אזרח לא אמור לקרות בעולם מושלם, ובדרך־כלל בכל אירוע יהיה מישהו לא מרוצה. אין מה לעשות. קרא לזה הרע במיעוטו.
למי שאמר חזקים על חלשים, אם היית יודע על כמה מקרי אלמ"ב שמעתי ועל אלו שראיתי בעיניים, על מיליון מעצרים של שב"חים, קטטות, התפרצויות לדירות, היית סותם את הפה.
אני הכרתי תחנה שלמה ואני יכול להעיד שכולם עשו אחלה של עבודה וחוץ משכר פח קיבלו רק מכות.
המשטרה זה האירגון פשע היחיד שהוא חוקי כי הם באים על אנשים שלא עושים כלום ומחפשים מעבריינים
אנונימי
באותו הנושא: