3 תשובות
שואל השאלה:
היא שאלה בשביל להביך אותי כי רואים עלייה שהיא אוהבת אותו טיפה
אנונימית
תתרחקי ממנה. היא הרי ידעה את התשובה, היא שאלה אותך כמה ימים קודם. לא מכבד לשאול דברים כאלה ליד אנשים שאת לא חברה מספיק טובה שלהם כדי לדבר איתם על נושאים שהם רגישים לך. ורק שתדעי לא לקבל מחזור זה לא בושה, גם אני קיבלתי מאוחר יחסית לשאר החברות שלי. מבחינתי זאת אפילו מתנה, סתם כאב מיותר שעדיף שיגיע כמה שיותר מאוחר. בפעם הבאה ששואלים אותך, תגידי לא. אבל תגידי את זה מספיק בביטחון בשביל שלא יעירו לך, כשאנשים מזהים נקודה חלשה הם ממהרים ללחוץ עליה ולדחוק אותך לפינה, אם הם יראו שזה לא מפריע לך אז הם יבינו שאין על מה לצחוק. ככה זה היה אצלי, כולם ידעו שלא קיבלתי ואחרי שהם הבינו שאני לא מתביישת בזה הם רק קינאו בי על זה שאני לא צריכה להתמודד עם כל החרא הזה
אהובה שלי, זה שקיבלת או לא קיבלת מחזור לא משנה את היותך אישה,מהממת ויפה.
זה שהיא בחרה בחוסר טאקט להגיד את זה בשיחה עם הקראש ועוד כשהיא יודעת שאת חסרת ביטחון כלפי זה אומרת שהיא חסרת ביטחון לגביי עצמה ,היא מצאה יעני משהו שיש לה הטבה עלייך ותאכלס זה לא הטבה בכלל.
בכל מצב הייתי שוקלת את החברות איתה אם זה חוזר על עצמו , ואם זו פעם ראשונה אז הייתי מדברת איתה על זה .
אין לך מה להתרגש מזה.