3 תשובות
תראי אולי אם יש ילדים בודדים ותתחברי איתם
(מבינה תהרגשה גם אני הייתי ככה כשהייתי בביתספר)
אל תנשור , ולפעמים הילד החדש הוא הכי מגניב .
תהיה מי שאתה עם כל הקלפים על השולחן אנשים יאהבו אותך.
שמע תנסה להיות יותר פתוח ואני יכולה להגיד לך שאני וחברות שלי היינו כזה בחבורה יחסית סגורה והשנה זה ממש השתנה ונהיינו חברות של עוד מלא ילדים אז זה ממש לא סותר אחד תשני אל תחשוב שזה מפדח או משהו ממש לא