15 תשובות
אנחנו לא הוא, שלחי לו הודעה, אולי הוא לא שם לב .
וואי האמת שעשיתי את זה מלא אני לא יודע ממש להסביר את הסיבה
אנונימי
שואל השאלה:
מה לשלוח?
"היי שומע? למה אתה לא מאשר"
אני ביונסה אבל הוא לא ג'ייזי
אנונימית
אני יכול להגיד לך שאם תתחילי לדבר איתו כנראה שאחרי כמה זמן הוא יאשר אותך
אנונימי
ולא צריך ישר לרשום למה אתה לא מאשר אותי
אנונימי
שואל השאלה:
למה הוא עושה את זה?
ישמצב שהוא מתפדח או משהו
אנונימית
ביישן.
אנונימי
שואל השאלה:
חח אבל הוא ממש חתיך!
שלחתי לו כמה פעמים והוא ממשיך לסרב
אבל ממשיך לעקוב אחרי
זה אמור להחמיא?
אנונימית
שואל השאלה:
ותרד מאנונימי ואני אתן לך פלאוור
אנונימית
כן זה אמור להחמיא אבל כנראה הוא לא עושה את זה רק לך כי בכללי הוא ביישן תנסי לדבר איתו כנראה בהתחלה שתדברי איתו הוא גם יהיה ביישן
אנונימי
בלי "כי בכללי"
אנונימי
שואל השאלה:
טוב ינסיך
איזה אלוף אתה
עזרת לי מאוד שאלוהים יברך אותך בכל הברכות
אנונימית
ואני לא צריך פרח אבל תודה.
ושהקדוש ברוך הוא יתן לך הצלחה בלדבר עם הילד הזה. ותודה רבה על הברכות,
ובכללי אל תנסי לפתח הרבה ציפיות כי זה יכול לפגוע בך
אנונימי
משהו שלמדתי אחרי שהיה לי מלא קראשים ואז הבנתי שהן לא מרגישות כלפיי את אותו הדבר
אנונימי
שואל השאלה:
ציפיות יש רק בכרית
אנונימית
באותו הנושא: