5 תשובות
במה את צריכה עזרה?
?
אנונימי
דברי
שואל השאלה:
עשיתי הליקס לפני חודש וחצי והוא עדיין ממש כואב ורגיש, אז רציתי להוציא אותו ולחטא אבל אני לא בטוחה אם זה רעיון טוב...
עשיתי הליקס לפני חודש וחצי והוא עדיין ממש כואב ורגיש, אז רציתי להוציא אותו ולחטא אבל אני לא בטוחה אם זה רעיון טוב...
לא. אל תוציאי. הגוף עדיין לא קיבל את החומר הזר לגופו, צריך לחכות ולחטא
יש לי אינדסטריאל, שזה כמו 2 הליקסים, וכאב לי חודשיים לפחות וזה היה סיוט..
אם את רוצה להחליף, חכי 3 חודשים לפחות
יש לי אינדסטריאל, שזה כמו 2 הליקסים, וכאב לי חודשיים לפחות וזה היה סיוט..
אם את רוצה להחליף, חכי 3 חודשים לפחות
באותו הנושא: