התחברות
הרשמה
אם אני צריכה לקום ב8 לבגרות לנסות שוב לישון או שכבר לוותר ולנסות להתעורר?
29 ביוני 2020, 06:27
מה לעשות?
התעוררות
עירנות
חשבון
חוות דעת
2 תשובות
לישון
ל
לההההההח
את לא תתעוררי , תישארי ערה
S
Shir9
באותו הנושא:
לנסות ללכת לישון או לראות שלטון הצללים (צריכה לקום ב7 וחצי) (מי שעושה לי ספוילר מת)
אני לא מצליחה להרדם ועוד שעתיים אני צריכה לקום יש לי בגרות לנסות שוב או לא?
אוף אני צריכה לקום בשבע ועד עכשיו לא נרדמתי עדיף לי יותר לנסות לישון ואז סתם לא להצליח לקום או להמשיך להיות ערה ולהיות
כדאי לי ללכת לישון עכשיו בידיעה שיש סיכוי שמחר אני לא אקום מתי שאני צריכה שזה עוד שעתיים או לישון ולנסות לקום פשוט?
ב5:45 אני צריכה לקום ויש לי נדודי שינה לא נרדמתי לנסות לישון או שלא?!
אני צריכה לקום בשבע וחצי כדאי לי לנסות לישון עכשיו? או שכבר להישאר ערה..
אני צריכה לקום בעוד שעתיים לא יודעת אם לנסות לישון או פשוט לעשות לילה לבן ?
צריכה לקום בשמונה .. עדיף ללכת לישון או לנסות להחזיק מעמד עד הלילה?
צריכה לקום עוד שעה וחצי.. לנסות לישון?
לישון או לא? אני צריכה לקום ברבע לשבע לנסות לישון או לוותר כבר? ^~^
לנסות לחזור לישון או כבר לקום?