התחברות
הרשמה
הגיוני שהלב שלי ככה בעננים בגלל שהמורה שלי מגיש אותי לטסט פנימיי???
29 ביוני 2020, 10:55
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
2 תשובות
כן ברור זה מרגש זה טסט
ה
ההוא שבצד
ומזל טובב
ה
ההוא שבצד
באותו הנושא:
המורה שלי הפליץ באמצע שיעור וכולם צחקו ואז המורה התעצבן מזה שכולם צחקו ובגלל זה עשה לנו בוחן, זה נראה לכם הגיוני והוגן?
זה הגיוני שהמורה שלי בכיתה ג צחקה על המבטא שלי?
המורה שלי לאזרחות אמרה שלא הגיוני שתהיה ממשלת שמאל בגלל שהערבים
זה הגיוני שאני בוכה בגלל כלב שנמצא אצלי רק שבועיים ואנחנו הולכים למסור אותו?...
הגיוני שאני ממש בוכה בגלל שיברון לב?
זה הגיוני שהמורה שלי צעקה עליי בגלל שאני לא יודעת את ההבדל בין סכין דגים לבשר??
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא יכולה לאמץ כלב?
הגיוני שהמורה שלי לאנגלית, מתייחסת אלי בפחות כבוד בגלל שלא קיבלתי ציון טוב בבגרות?
אני בכיתה יא זה נראה לכם הגיוני שהמורה להיסטוריה נותנת לנו ללמוד למבחן הרגיל 10 עמודים?
הגיוני שיש לי כאב פיזי בלב בגלל כאב נפשי?
איזו מורה חדשה אמרה לי שהיא זוכרת אותי בגלל שאני ממש יפה זה הגיוני?