6 תשובות
לא, זה ילדותי ומשעמם
אני משחקת וזה סבבה
שחקי מה שבא לך .
משחקים לא משנים בני אדם .
זה פשוט לא אומר כלום עלייך .
לא
רובלוקס זה של החנונים...
טורנדו זה של המגניבים.