5 תשובות
אולי עדיף שתפתחי איתו שיחה על הסרטון מאשר להגיד שעדיף להיות בבידוד
אולי תגידי כן מסכימה ואז תשאלי איך בבידוד וזה
אולי תגידי כן מסכימה ואז תשאלי איך בבידוד וזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לרשום אולי נגיד: העיקר אתה מתלונן על זה שאתה בבידוד או ואתה מתלונן על זה שאתה בבידוד
אני יכולה לרשום אולי נגיד: העיקר אתה מתלונן על זה שאתה בבידוד או ואתה מתלונן על זה שאתה בבידוד
אנונימית
השאלה אם תוכלו לפתח שיחה על זה
שואל השאלה:
יש מצב שכן, רוב הזיכויים שכן
אני פשוט שואלת אם זה נשמע בסדר ולא מוזר או פתאום כאילו אני צוחקת ומזלזלת בסרטון ובילד עצמו כי זה ממש לא הכוונה שלי
יש מצב שכן, רוב הזיכויים שכן
אני פשוט שואלת אם זה נשמע בסדר ולא מוזר או פתאום כאילו אני צוחקת ומזלזלת בסרטון ובילד עצמו כי זה ממש לא הכוונה שלי
אנונימית
את יכולה אז להגיד סרטון מרגש ואז להגיד עדיף להיות בבידוד מאשר זה וככה זה לא ישמע כאלו את מזלזלת
באותו הנושא: