5 תשובות
אממ.. בהתחשב בזה כשהייתי בכיתה ז' כולן התאפרו איפור מלא אפשר להוסיף מייקאפ (אני קצת מסטולה עכשיו סליחה אם אני אומרת שטויות), פודרה, ברונזר, היילייטר, מסקרה, אייליינר, שפתון / אודם, אממ.. מה עוד? צלליות... אממ.. אני לא מצליחה לחשוב על עוד, אני אעדכן אם אזכר..
שואל השאלה:
תודהה
בשמחה (:
את באמת לא צריכה יותר מדי, מייקאפ, גלוס שקוף ומסקרה זה מספיק ובחורף את יכולה סומק אבל בקיץ עם השמש זה אמור לעשות לבד את האפקט :)
שואל השאלה:
למה אף אחד לא עונה עברו שעתיים