12 תשובות
למה להקטין?
אם אפשר לשאול
אם אפשר לשאול
ויש ניתוחים אבל תצטרכי לחכות לגיל 18
רק ניתוח מגיל 16
להרזות יכול לעזור
אנונימי
אם זה במראה תשימי חולצות לא צמודות וזה
לרדת במשקל
פשוט תמסרי לי קצת
אנונימית
שואל השאלה:
שמעתי שלבנות שיש לזה גודל זה כואב
וגם לי נראלי כואב בגלל זה
שמעתי שלבנות שיש לזה גודל זה כואב
וגם לי נראלי כואב בגלל זה
אנונימית
הכאב יעבור
אבל בלי קשר לכאב.. אם את במשקל עודף אז לרדת במשקל יקטין קצת את החזה, מעבר לזה אין דרך טבעית. אם זה משהו שימשיך להפריע לך גם כשתהיי בוגרת, יש אפשרות לניתוח.
אבל בלי קשר לכאב.. אם את במשקל עודף אז לרדת במשקל יקטין קצת את החזה, מעבר לזה אין דרך טבעית. אם זה משהו שימשיך להפריע לך גם כשתהיי בוגרת, יש אפשרות לניתוח.
שואל השאלה:
אני רזה
אני רזה
אנונימית
מה זה למה שתרצי להקטין
ציצי לא נועד בשביל גברים או בשביל להשיג דברים. אם לא נוח לה יש לה כל זכות להקטין
ציצי לא נועד בשביל גברים או בשביל להשיג דברים. אם לא נוח לה יש לה כל זכות להקטין
אני בת 13 והחזה שלי ענק |:
באותו הנושא: