4 תשובות
כן
את צריכה המלצות, תיק עבודות מעולה ולחפור להם למיון.
אנונימית
זה מתחלק לתפקידים, כאילו אין דבר כזה גם צלםגם מפיק גם עורך, יש מפיק, יש צלם, יש עורך. במייונים צריך לבחור בתפקיד ועליו להבחן. מגישים תיק עבודות, עושים מבחן כתוב ויש ראיון
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא גם וגם ברור לי שאי אפשר את שלושתם ביחד בגלל זה לא רשמתי "עריכה בימוי וצילום" אלא רשמתי "עריכה בימוי צילום"
היי :)
אם את טובה במה שאת עושה את תתקבלי. תדאגי להביא תיק עבודות טוב (איכות לפני כמות!) לדבר יפה בראיון ולהביא המלצות
אגב אין יחידת ההסרטה של צה"ל. יש הרבה - יש את של דובר צה"ל, פיקוד העורף, זרוע היבשה ועוד כמה. סתם שתדעי לאן את יכולה ללכת