22 תשובות
יש מלא סיבות
סנוב
אוקיי אבל כפרות הוא בן אדם שונה לגמרי לעומת פעם והוא התנצל על כל הטעיות שלו
כי אין סיבות לאהוב אותו
המציאו עליו שהוא אנס
מה זה אין סיבות לאהוב אותו
אם לא היו לא הייתי אוהבת אותו
אבל יש לי הרבה סיבות
ואם תרצי אפרט
טוב אז..
פרטי, הסבירי ונמקי
מה את אוהבת בילד הזה ?
אוקיי
קודם כל
השינוי שהוא עבר
תצחקו כמה שבאלכם אבל המקרה הזה נדיר היום, ומעט אנשים משתנים לטובה סתם ככה במהלך החיים
וזה שהוא עדיין שרד בכלל אחרי כל השמועות שממציאים עליו כל הזמן
ולא
אני לא מתכוונת לשמועות כמו "הוא התגרש מאישתו ועכשיו הוא הומו"
אלא ל"הוא אנס אותי"
עכשיו, זה דבר נורא
את יודעת איזה פוגע זה? שממציאים עליו שעשה מעשה שהוא ככ נורא כשבכלל לא עשה אותו?
אני ליטרלי לא יכולה לדמיין מה היה קורה אם לא היו לו הוכחות
יש עוד המון סיבות אבל אלה הן העיקריות
נו בסדר.. כולנו עוברים דברים קשים ביומיום
זו עדיין לא סיבה *לאהוב* אותו
סבבה, אז עוד סיבה
אני אוהבת את המוזיקה שלו
וכל מה שציינתם פה אלה סיבות מאוד דביליות לשנוא אותו.
כל עוד הוא לא פגע בכם אין מה לשנוא אותו
טוב
ה"מוזיקה" שלו לדעתי מזעזעת
טוב.. בתכלס זאת לא אשמתך שאת מכירה רק את השיר יאמי וסורי
ושתדעי לך, המוזיקה ה"מזעזעת" שלו, שאת לא מכירה כמובן
הצילה מיליוני בנות בעולם
אחותי אני חיה 5 שנים יותר ממך.. אני מכירה כמעט את כל השירים שלו וכולם גרועים !
ממש מוזיקה מצילה חיים
המוזיקה הזאת עושה לי כאב ראש
לחח מאיפה לך בת כמה אני
אני לא שמתי פה את הגיל שלי
כי אין לו שירים טובים ואין סיבות לאהוב אותו?
יש סרטון ביוטיוב שמראה למה הוא בן אדם רע .
תחפשי באנגלית
1 היחס שהיה לו כלפי מעריצים.
2 היהירות והחוצפה שהייתה לו, כמו עצם זה שהוא חשב שזה בסדר לבטל הופעה של אלפי אנשים באמצע, וזה רק מקרה אחד מתוך המון.
אני יכולה להבטיח לכם שאם הייתם עוברים רבע ממה שהוא עבר אפילו פחות הייתם מתמוטטים בשנייה.
כי זה נהיה טרנד לשנוא אותו. אנשים מעלילים עליו דברים ושקרים ואנשים קונים את זה כי זה נחמד להם, נוח להם.
גסטין בן אדם מדהים עם מוזיקה מדהימה, שאין לכם זכות לשפוט אם שמעתם רק את "בייבי", "סורי" ושאר השירים האוברייטד.
אנשים ששונאים אותו, מציעה לכם להתעסק בדברים יותר חשובים מאשר לשנוא בנאדם ככה. כמה אובססיה.