4 תשובות
אני גם לא יודעת מה לעשות, אני ששעשרה וחייבת עבודה ויש לי רק בייביסיטר, שלא קוראים לי הרבה כי לא יוצאים הרבה בקורונה
אני יכול להציע לך משהו שהוא קצת מוזר ואולי דומה לדברים של אדר אשוח אבל זה משהו אחר. יכול שלא תרוויחי ממנו כלום ויכול להיות שתתעשרי. אי אפשר באמת לדעת כרגע. אם את רוצה, אני אסביר לך הכל באינסטגרם.
noam_narinsky.
noam_narinsky.
בייביסיטר
לעשות קרפים בדוכן בקניון,
באותו הנושא: