19 תשובות
אני יליד 2003, לא יודע לגבי השאר.
לא יודעת אבל אני 2004 :)
2002 אני :)
אני חושב שכן

אני 2006
יש פה מלא גילאים
לאלאלא!
2000-2007
אני 2003, השנה הכי טובה שיש!
אני יליד 1/1/2005 אז אני נחשב?
אני חושבת שכן
אני 2006...
אנונימית
אני 2007..
אישית אני כן, אבל לא נראה לי שהרוב
אני 2002
מוזר לי לחשוב שיש כאן אנשים שנולדו ב2006 ומעלה. המוח שלי לא תופס שהם לא ילדים קטנים...
בטיקטוק בכלל... ילדים שנולדו ב2012, זה מוזר כל כך
אנונימית
הרוב נראה לי 2006
לא יודעת אני 2003
לא יודע, אני 2001