4 תשובות
אין לי מושג אבל מי שאמר עולה כמו התחת שלי זה בגלל שהוא עולה המון
יש אנשים לא כאלה חכמים, זה רק כלב, כל כלב הוא מיוחד והם לא רואים את זה, אני חושבת שפומרניין הוא נורא חמוד.
לדבר על כלב ככה זה נורא ואיום, אבל אני מניחה שזה נובע מזה שאנשים מעדיפים לקנות כלבים שדואגים להם טוב טוב איפה שמגדלים אותם מאשר לאמץ כלב ולהציל אותו...
יש לו אופי שיכול מאוד להציק לאנשים, אבל אני ממש לא חושב שצריך לזלזל בו, ואני לא מזלזל באף חיה :)