12 תשובות
הייתי בעבר ויצאתי והיום אני מתחרטת כי זו הייתה קבוצה טובה מדי
תלוי איזו קבוצה ומי נמצא שם
אולי
כן.
כאילו תלוי מי שם
רק אם יוגב שם
אנונימי
יאומו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי אני מתה
אנונימית
יש קבוצה כזאת?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אפשר להצטרף?
באותו הנושא: