6 תשובות
אני דיי בטוחה שלכל אדם יש בעיה נפשית אולי היא מאוד חלשה או לא מאובחנת או לא מוכרת אבל לדעתי לכל אחד יש.
לא כולנו מושלמים.
לא כולנו מושלמים.
תגדיר
לא אין לי שום מחלה נפשית לא יודעת מהעם שאר האנשים פה
לא
לא.
אבל עם המגמה שכל בן אדם שני מאובחן כאיזה דכאוני או בעל ocd.
אז אולי בעתיד הקרוב...
אבל עם המגמה שכל בן אדם שני מאובחן כאיזה דכאוני או בעל ocd.
אז אולי בעתיד הקרוב...
לא רוב, אך כן חלק.
באותו הנושא: