9 תשובות
אפל הוציאו לאחרונה אייפון שהוא ממש זול תחפשי עליו
יש אייפונים ביד 2 או בפייסבוק ב1000-2000 שקל ואני מדברת על אייפון איקס וכזה
האייפון החדש
שואל השאלה:
לאלא רק לא אפל ולא אייפון
אנונימית
שואל השאלה:
^ואיך המצלמה שלו? היא איכותית? כמה הוא עלה לך?
אנונימית
האייפון החדש שלא עולה הרבה, לא ה11 זה שאחריו
לי יש redmi note 7 עם שתי מצלמות הוא לא היה יקר והוא מצלם טוב רצח.
אייפון שמונה
טלפון מעולה ומצלמה מן הסתם זה אייפון
אה והוא זול ממש