7 תשובות
זה תלוי בכמה לחם אכלת
לפי מה שאני יודעת יש גרם מסיום שצריך לברך עליו
כאילו אם זה מתחת ל20 קגם אז לא צריך זה לדוגמא
תקרא בגוגל אבל אני זוכרת שיש חוק כזה
שואל השאלה:
תאמת שרק שתי פרוסות לחם...
אנונימית
לא יודעת
תבדקי
צריך לברך.
עד 72 דקות מסיום הארוחה זמן שמותר לברך ברכת המזון.
כן
שואל השאלה:
בטוח בטוח?
אנונימית