5 תשובות
לדבר איתם לדבר על הנושא וזה יקל עלייך
אוי זה באמת עצוב לשמוע...
אל תתני לדברים כאלה להפיל אותך, תזכרי שאין לך קשר למה שקורה ואת צריכה להמשיך להתנהל כמו שהיית עד עכשיו.
אל תנסי לתפוס צד, תתמכי בהורים שלך אני בטוחה שקשה להם לא פחות...
תמיד בהתחלה זה קצת מסובך אני בטוחה שבהמשך יהיה לך יותר קל :)
ההורים שלי גם התגרשו.
דבר ראשון,לדבר עם חברה או מישהו על זה.
תא להשאיר בבטן את מה שאת מרגישה ולפרוק.

דבר שני תדעי שזה לא סוף העולם.
זו רק תקופה והיא תעבור:)
בסוף הזמן עושה את שלו,וההורים מסתדרים.
אפילו אם חבר של אמא או חברה דל אבא לא באים לך בטוב
זה בסדר לעשות להם את המוות
קצת אקשן לא יזיק;)
כאן תמיד אם תרצי לדבר
תדעי זה לא הסוף
זה קורה ויקרה עוד
גם ההורים שלי גרושים,הכול בסדר,לאט לאט מתרגלים
בהתחלה זה מכניס לדיכאונות ותחשבי שהכל דיכאוני כזה אבל מתרגלים ובסוף זה יעשה לך יותר טוב