3 תשובות
מתיפייפים
אנונימי
אני חושב כי הם מסתכלים על איפור במטרה של להסתיר ולהסוות פגמים
ולהדגיש את היופי, ושהוא יורד הם קצת מרגישים מרומים, קצת כמו להשתמש בפילטרים.

לא כולם כאלה והם גם בסדר במחשבתם.
לדעתי זה בולשיט לגמרי,
הרי בסופו של דבר אותן הבנות שהם מתאהבים בהן זה בנות ששמות איפור (שזה לא דבר רע בכלל כן? גם אני שמה וחולה על איפור), לדעתי זה סתם התייפיפות כמו שכתבו מעליי.