3 תשובות
עשיתי הכול כדי להעביר את המחשבות עליה, נפרדנו כי היא בגדה בי, אני עדיין חושב עליה
הבנתי שאנשים כמוהו בחיים לא ימצאו אהבה אמיתית אז זה בתכלס בעיה שלו ולא שלי
עברתי.. לא מעט.
ההתמודדות היא קודם כל להשלים עם הדבר, להבין שהוא נכון לנו.
שהכל קורה לטובתנו וכנראה הבנאדם הזה לא צריך להיות בחיים שלנו.
לסלוח- לעצמנו, על טעויות שעשינו על כל מיני כעסים מיותרים.
לבכות- לתת לדמעות לצאת לפחות בשבוע הראשון אחרי הפרידה אבל אחכ לא להוזיל דמעה אחת!
להיות בסביבה של אנשים תומכים עוטפים ומחבקים.
כאלה שיש להם שמחת חיים, שעברו חוויות דומות ויודעים להיות שם שצריך.
אני כאן בשבילך!!
ההתמודדות היא קודם כל להשלים עם הדבר, להבין שהוא נכון לנו.
שהכל קורה לטובתנו וכנראה הבנאדם הזה לא צריך להיות בחיים שלנו.
לסלוח- לעצמנו, על טעויות שעשינו על כל מיני כעסים מיותרים.
לבכות- לתת לדמעות לצאת לפחות בשבוע הראשון אחרי הפרידה אבל אחכ לא להוזיל דמעה אחת!
להיות בסביבה של אנשים תומכים עוטפים ומחבקים.
כאלה שיש להם שמחת חיים, שעברו חוויות דומות ויודעים להיות שם שצריך.
אני כאן בשבילך!!
באותו הנושא: