8 תשובות
שוקלד מריר אפילו נחשב לבריא לאכול אותו 4 או 3 קוביות ביום
אנונימית
יאפ :) אם את לא רוצה להיסחף עם שוקולד קחי תמר ואגוז זה פשוט מתוק וטעים בטירוף
כן
זה לא רק סבבה זה ממש סבבה אבל אל תגזימי
שואל השאלה:
אני אשתדל
אנונימית
איזה שוקולד כאילו כמה אחוזים אני ממליצה על 60 אחוז עם תיקחי יותר אחוזים זה היה יותר טוב
2 קוביות = 8 גרם = 42 קלוריות (לפחות השוקולד שאני אוכל)
מבחינת קלוריות זה פחות מתפוח, מה שלא טוב בשוקולד זה מה שהוא מורכב
ממנו (ב- 8 גרם יש 2.7 גרם שומן ו3.4 גרם פחמימה וסוכר).

אפשר גם להיות בגרעון קלורי מאכילה של גלידה ופיצה למיטב ידעתי
תופעה זו נקראת skinny fat.
העניין הוא לא רק הקלוריות אלה ה macros (macro nutritions.
כלומר יחס חלבון-פחמימה-שומן.

2 קוביות זה לא נורא אני גם אוכל לא יגיד לך שכל יום, ואני אומר לא מעט פה בתגובות
להתייעץ עם דיאטן/תזונאי אפשר לפנות דרך קופת חולים, הפנייה רופא משפחה.

בהצלחה.
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת ללכת לדיאטנית
ואם זה רק 42 קלוריות זה סבבה כי אני אוכלת רק איזה 500-600 קלוריות
אנונימית