12 תשובות
אימלה כלכך לא
תחשבי איזה שיטחי זה לפסול מישו בגלל משקל
איך שמרגיש לך
אם את לא נמשכת אז את לא אין מה לעשות
תראי בעיקרון אם אין משיכה מה כבר אפשר לעשות ?
אחי, לא
אם את לא נמשכת אליו אז כן
כן. אני כן.
לא חושבת שזה נכון לעשות.
ממש לא. לכל אחד יש את החסרונות שלו ואת ההיתרונות שלו והשאלה לאיפה הוא לוקח את זה כיתרון או כחיסרון.
אם את לא נמשכת אליו זה בסדר לפסול
זה הדבר הכי לא נכון לעשות
תלוי.אם הוא במשקל עודף/נמוך שאת לא נמשכת עליו אז כן.
אם הוא במשקל עודף/נמוך שיש לך סיכוי למשיכה אז לא
רק אם את לא נמשכת..