אני בצופים בכיתה ט היינו בבידוד ועד עכשיו עשינו פעולות זום בגךך שאני ט אנחנו בהתנסויות ודודה שלי אצלנו כי היא ממש ולה יש לה סרטן ריאות והיא באה להיות אצלנו כדי לי לבקש לעשות פעולה בזום כדי שאני לא יהיה במגע או קרוב לילדים? זה מפחיד אותי שאני יתפוס משהו וידביק אותה