8 תשובות
לא מוריד.. הרוב ככה..
זה לא מוריד, כל אחד והיופי שלו
שואל השאלה:
^אם היית חושב שאני נראת בסדר כזה היית יוצא איתי?
^אם היית חושב שאני נראת בסדר כזה היית יוצא איתי?
אנונימית
שואל השאלה:
ועזוב עכשיו עניין של אופי אני מדברת איתך על מראה חיצוני
ועזוב עכשיו עניין של אופי אני מדברת איתך על מראה חיצוני
אנונימית
שואל השאלה:
^מבינה מה אתה אומר אבל כאילן פשוט בסדר זה נראלי התיאור לאיך שאני נראת את תתאר מישהי בסדר לא עכשיו וואו ולא כאילו מכוערת
^מבינה מה אתה אומר אבל כאילן פשוט בסדר זה נראלי התיאור לאיך שאני נראת את תתאר מישהי בסדר לא עכשיו וואו ולא כאילו מכוערת
אנונימית
שואל השאלה:
^כן הבנתי מה אתה אומר תודה בכל מקרה על העזרה ❤
וסליחה שאני חןפרת רק עוד משהו חח אני מדברת איתך בכלליות שורה תחתונה אני לא מתארת את עצמי
היית בכללי יוצא עם מישהי שנראת בסדר (לפי דעתך) וגוף יפה?
כאילן בהנחה שלדעתך הגוף שלה יפה והפנים בסדר לפי הטעם שלך
^כן הבנתי מה אתה אומר תודה בכל מקרה על העזרה ❤
וסליחה שאני חןפרת רק עוד משהו חח אני מדברת איתך בכלליות שורה תחתונה אני לא מתארת את עצמי
היית בכללי יוצא עם מישהי שנראת בסדר (לפי דעתך) וגוף יפה?
כאילן בהנחה שלדעתך הגוף שלה יפה והפנים בסדר לפי הטעם שלך
אנונימית
מה זה "בסדר"?
זה עניין של משיכה וטעם. את לא יכולה להגיד "הפנים שלי בסדר", ע"פ מה קבעת את זה?
יש עניין של סימטריה שמעידה על יופי, אך עם זאת גם עניין של טעם.
יש כאלה שיגידו שאת יפה ויש כאלה שלא יתחברו למראה שלך. אחוז נמוך מאוד מהאוכלוסייה יפים ברמה של לדגמן, זה תלוי מה את מגדירה יופי.
אל תדאגי למראה שלך, יבוא האחד שיהיה איתך ויאהב מאוד את איך שאת נראית, אך זה יגיע כשאת תאהבי את עצמך.
בהצלחה:)
זה עניין של משיכה וטעם. את לא יכולה להגיד "הפנים שלי בסדר", ע"פ מה קבעת את זה?
יש עניין של סימטריה שמעידה על יופי, אך עם זאת גם עניין של טעם.
יש כאלה שיגידו שאת יפה ויש כאלה שלא יתחברו למראה שלך. אחוז נמוך מאוד מהאוכלוסייה יפים ברמה של לדגמן, זה תלוי מה את מגדירה יופי.
אל תדאגי למראה שלך, יבוא האחד שיהיה איתך ויאהב מאוד את איך שאת נראית, אך זה יגיע כשאת תאהבי את עצמך.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
^תודה ❤
פשוט לפי הטעם שלי אני בסדר כזה חחח
ברןר שיש כאלה שיתחברו ויש כאלה שלא אבל בסך הכל אני חושבת שאני בסדר
^תודה ❤
פשוט לפי הטעם שלי אני בסדר כזה חחח
ברןר שיש כאלה שיתחברו ויש כאלה שלא אבל בסך הכל אני חושבת שאני בסדר
אנונימית
באותו הנושא: