12 תשובות
לפעמים הן עסוקות ולפעמים סתם אין להן כוח לקרוא
אצלי זה מחוסר עניין
אנונימית
שואל השאלה:
אז כשהן הן עונות מהר זה משיעמום?
אז כשהן הן עונות מהר זה משיעמום?
אנונימי
ממש לא בהכרח
גם אם אני משועממת אם אין לי עניין בך אני אענה אחרי שעות או אסנן אם אני עונה ישר אין לי בעיה לדבר איתך
גם אם אני משועממת אם אין לי עניין בך אני אענה אחרי שעות או אסנן אם אני עונה ישר אין לי בעיה לדבר איתך
אנונימית
שואל השאלה:
אז יש לך מושג למה זה ככה זה ממש מבלבל יכולה לזרום השיחה ובום הן נעלמות
אז יש לך מושג למה זה ככה זה ממש מבלבל יכולה לזרום השיחה ובום הן נעלמות
אנונימי
כנראה מאבדות עניין או מנסות לשחק אותה קשה להשגה או באמת עסוקות
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך אני גורם להן לא לאבד שיחה ושיירצו כל הזמן להיות איתי בשיח?
ואיך אני גורם להן לא לאבד שיחה ושיירצו כל הזמן להיות איתי בשיח?
אנונימי
שואל השאלה:
לשחק גם את המשחק ולענות להן אחרי הרבה זמן?
לשחק גם את המשחק ולענות להן אחרי הרבה זמן?
אנונימי
זה לא רק בנות, זה הסוג בן אדם שאתה מדבר איתו, אני מכירה מלא כאלה וכן זה ממש מעצבן
לפעמיים זה מחוסר עניין ולפעמיים הם באמת לא יכולים לדבר
לפעמיים זה מחוסר עניין ולפעמיים הם באמת לא יכולים לדבר
לפעמים אני עסוקה ולפעמים אין לי כוח ולפעמים אני פשוט לא יודעת מה לענות-האמת שזה רוב הפעמים
תקשיב גבר היא סתם משחקת את עצמה קשה להשגה רק ככה הן חושבות שרוצים אותן תרגע אחי הכל טוב תן לה לזרום עם המשחק שלה ותראה לה שאתה בוגר ולא מתעצבן מזה והיא שלך בכיס. אל תשתגע מזה זה בדיוק מה שהיא רוצה שתעשה כדי שתרדוף אחריה ואז הכדור יהיה במגרש שלה אל תתן לה לחטוף את הכדור בהצלחה אחי;)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה אחי
תודה רבה אחי
אנונימי