9 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שיש כזה דומה ופתחו כבר ואכלתי שם הוא לא כזה טעים
אבל ראיתי פוסט עכשיו שיפתחו kfc בבאר שבע כי כבר פתחו בנצרת ניראלי ועוד איפשהו
חברה שלי מבש אמרה לי לפני כמה ימים שפותחים בסינימה
בסינימה
פותחים או בספטמבר או בדצמבר
בסינימה סיטי אם אני לא טועה
בסינמה סיטי אם אני לא טועה
אמרו את זה כבר מתחילת שנה
אמרו שיפתחו בחודש מרץ 2020 ועדיין לא פתחו אבל יש משהו דומה לזה ביס פלאנט
אנונימית
אני מבאר שבע ואמרו שלא יפתחו השנה בגלל הקורונה
אנונימית
סינימה סיטי ופותחים באוגוסט וכן אני הולך לשם