9 תשובות
יא ולא זה סיפור יותר מטריד מאשר מעניין
יא/יב
ואני ממש נהנתי מהסיפור הזה, אני אוהבת אותו ממש.
ואני ממש נהנתי מהסיפור הזה, אני אוהבת אותו ממש.
אני למדתי השנה בי'
של ש''י עגנון ולומדים את זה בט' בספרות לא?
לומדים אותו לבגרות.
זה תלוי באיזה כיתות אתה לומד ספרות לבגרות, ובאיזה כיתה הבית ספר שלך מחליט ללמד את האדונית והרוכל (אם בכלל, די בטוחה שלא כולם לומדים הכל)
אגב יכול להיות שאם הבית ספר שלך לא מלמד אותו לבגרות, יבחרו ללמד אותו בחטיבה.
זה באמת סיפור מעניין כמובן הנמשל שלו ולא הסיפור עצמו, אבל הוא ממשיל יהודים בגולה והביקורת שהמחבר מעביר עליהם בסיפור זה נושא ממש מעניין. אהבתי את הדימויים והמעגליות בסיפור הזה, אז כן עניין אותי
זה תלוי באיזה כיתות אתה לומד ספרות לבגרות, ובאיזה כיתה הבית ספר שלך מחליט ללמד את האדונית והרוכל (אם בכלל, די בטוחה שלא כולם לומדים הכל)
אגב יכול להיות שאם הבית ספר שלך לא מלמד אותו לבגרות, יבחרו ללמד אותו בחטיבה.
זה באמת סיפור מעניין כמובן הנמשל שלו ולא הסיפור עצמו, אבל הוא ממשיל יהודים בגולה והביקורת שהמחבר מעביר עליהם בסיפור זה נושא ממש מעניין. אהבתי את הדימויים והמעגליות בסיפור הזה, אז כן עניין אותי
למדתי השנה ואני כיתה ט
יא למדתי זה נחמד לא יותר מידי
יא אם אני לא טועה
שואל השאלה:
תודה לכולם!
סליחה שלא נתתי פרחים לכולם, יש רק חמש :(
תודה לכולם!
סליחה שלא נתתי פרחים לכולם, יש רק חמש :(
אנונימית
באותו הנושא: