3 תשובות
גם אני הסתבכתי ודחו לי
והיום היה לי פעם שנייה והיה הרבה יותר טוב
אם את צריכה עזרה דברי איתי
והיום היה לי פעם שנייה והיה הרבה יותר טוב
אם את צריכה עזרה דברי איתי
שואל השאלה:
אוף זה מסובך לי רצח דרך זום, כבר היה אמור להיות לי פעם אחת והסתבכתי אז קבעו לי תאריך לעוד חודשיים
אוף זה מסובך לי רצח דרך זום, כבר היה אמור להיות לי פעם אחת והסתבכתי אז קבעו לי תאריך לעוד חודשיים
אנונימית
לדעתי זה עדיין יהיה בזום
באותו הנושא: