3 תשובות
גם אני הסתבכתי ודחו לי
והיום היה לי פעם שנייה והיה הרבה יותר טוב
אם את צריכה עזרה דברי איתי
שואל השאלה:
אוף זה מסובך לי רצח דרך זום, כבר היה אמור להיות לי פעם אחת והסתבכתי אז קבעו לי תאריך לעוד חודשיים
אנונימית
לדעתי זה עדיין יהיה בזום