7 תשובות
טעים אבל לטופי הזה יש טיפה טעם לוואי
נחמד,יש להם טובים יותר.
פחות התחברתי
פעם הייתי אוהב , היום אני מאוהב בוניל עוגיות.
וואי אחד הטעמים האהובים.