7 תשובות
טעים מאוד
טעים אבל לטופי הזה יש טיפה טעם לוואי
נחמד,יש להם טובים יותר.
מושלם
פחות התחברתי
פעם הייתי אוהב , היום אני מאוהב בוניל עוגיות.
פעם הייתי אוהב , היום אני מאוהב בוניל עוגיות.
טעיםם
וואי אחד הטעמים האהובים.
באותו הנושא: