5 תשובות
אל תדברי עם עוד בנים כשיש לך חבר, אם זה לא עובד תפרדי ממנו ותמשיכי הלאה.
3~
1. לא אומרים כשאין לך חבר כל עוד יש לך . לא משנה אם אתם מתרחקים . מי אמר שתיפרדו ? זה "אולי" וגם זו רק ההשערה שלך .
2. לא הבנתי מה את רוצה , להישאר עם חבר שלך או לצאת עם המישהו החדש הזה?
לא בסדר בעיניי לא מדברים עם בנים כשיש לך חבר
כאילו אן את וחבר שלך תחזרו
זה לא בסדר לאמר למישהו שאין לך חבר כשיש לך...
תחליטי אם להיפרד או לא לפי מה שנכון לך
אנונימית
למה שלא תדברי איתו?