5 תשובות
לא נוהגת עדיין אבל ברור שצריך להסתכל טוב

המראות זה לא רק בשביל הטסטר זה אשכרה חשוב

אם את מצליחה לראות מספיק טוב רק מלהזיז עיינים מעולה
אני מזיז את הראש כי ככה נוח לי
לפעמים מזיזה, לפעמים לא.
שואל השאלה:
ברור שמראות זה חשוב! פשוט כל הזמן בשיעורי נהיגה שלי הייתי מזיזה רק העיניים והמורה שלי כל הזמן היה אומר לי להזיז גם את הראש שיראו שמזיזים אבל עכשיו שעברתי טסט ואני יכולה להתחיל לנהוג בלי מורה/טסטר בתכלס אני יכולה להשתמש רק בעיינים אם זה מספיק לי
ברור שגם עם הראש אבל לא תמיד זה מצריך את כל הראש ורק רציתי לראות מה אחרים עושים
אנונימית
לא צריך להזיז בצורה מוגזמת וכמובן לא בצורה חדה, אבל כן להעיף מבט מדי פעם עם תנועה קלה של הראש בכדי שהבוחן יראה שאת באמת מסתכלת ומודעת לסביבה