4 תשובות
זה סביר, אני גם אוכלת 2 או 3 משולשים אבל אנחנו לא מזמינים פיצה הרבה..
זה בסדר גמור אם זה לא משהו קבוע ( כל שבוע או פחות)
אה ואני בגיל שלך
לא. אבל זה המון קלוריות
אני יודעת.. תלוי למי.
אני אישית אחרי אחד מתפוצצת, רק במקרים שאני ממש ממש רעבה אני אוכלת שתיים.
אנונימית
חח מה את טיפשה לא