7 תשובות
לדעתי זה טוב כי יש המון בנים שבאמת בוגדים בבנות ואפילו יותר מהנאמנים
מסכימה אבל אם יש חשד אז אין בעיה לעשות את זה
אנונימית
זה מזעזע בעיניי, שעוד בנות נותנות לזה יד.. אם הייתי הבן זוג שלה והייתי מגלה על זה הייתי נפרדת ממנה זה דוחה, למה צריך להעמיד את הבן זוג שלך במבחנים אם אין לך אמון בו תיפרדי ממנו תדברי איתו על זה, אבל להעמיד במבחן?
מה נסגר עם הבנות אני לא מצליחה להבין את זה איכ זה פשוט דוחה בעיניי..
ואם הייתי הגבר בסיפור הייתי נפרדת ממנה מקטעים כאלה כי זה פשוט ואו זה דוחה
מה נסגר עם הבנות אני לא מצליחה להבין את זה איכ זה פשוט דוחה בעיניי..
ואם הייתי הגבר בסיפור הייתי נפרדת ממנה מקטעים כאלה כי זה פשוט ואו זה דוחה
לפי מה שראיתי הבנות שמבקשות ממנה לא סתם לא בוטחות בו, הן מרגישות שהן לא יכולות בגללו... אני כן חושבת שבין בני זוג צריך להיות אמון אבל צריך גם לא לזרום עם כל כוסית שכותבת לך היי
מסכימה איתך לגמרי
שואל השאלה:
כן
כן
מהטיקטוק?