2 תשובות
שואל השאלה:
הוצאת כבר מהקופסא.. ניראלי שאני אזרוק כי אני אוספת רק בשביל עצמי, ליופי וזה עושה לי טוב לראות אותם על המדף:) אבל תודה רבה על העזרה❤
הוצאת כבר מהקופסא.. ניראלי שאני אזרוק כי אני אוספת רק בשביל עצמי, ליופי וזה עושה לי טוב לראות אותם על המדף:) אבל תודה רבה על העזרה❤
את יכולה אבל בדרך כלל שומרים עדיף לך פשוט לשמור את הבובה בתוך הקופסא זה מה שאני עושה וכל מי שאני מכיר שיש לו כאילו זה מה שבדרך כלל עושים אבל אם את רוצה פשוט ליופי ולא חשוב לך האספנות את יכולה יש אנשים שזורקים את הקופסא לא כזה קריטי
באותו הנושא: