7 תשובות
כן קורה לי הרבה ואפילו יותר מדי
שואל השאלה:
עכשיו אני עצובה רצח משום מה.-.
אנונימית
כן זה ממש מבאס שפתאום יום יומיים כולם מדברים איתך וזה ויום למחרת נעלמים לך
כן יש ימים כאלה שהם עמוסים ויש ימים שקטים זה קורה לי כל הזמן
לכולם זה קורה מילה
כנל, זה היה בתקופה שהיה "שידור" בווצאפ