6 תשובות
לדעתי זה עוזר המון פעמים לפרוק את הרגשות וכן למה לא זה יכול מאוד לעזור
כןן. זה נותן תחושת הקלה כזאת, זה הדרך של אנשים שקשה להם להיפתח ולפרוק לפרוק את מה שהם מרגישים. ממליצה מאוד :))
היי, זה משתנה. לי אישית עוזר יותר לספר למישהו חי, אז אני מספרת הכל לחברי אינטרנט שיש לי :)
אני חושבת שזה כן עוזר, אם את לא מרגישה בנוח לפרוק עם אף אחד כדאי לך מאוד לכתוב יומן שיהיה מקום שתוכלי לפרוק בו את כל המחשבות שלך, לדעתי זה יעזור
זה דרך שבה חלק מהאנשים פורקים את הרגשות, מתעדים דברים וזה גם יכול להיות דברים טובים וזכרונות
אני לא כותבת היי יומן יקר פשוט פורקת מה שבא לי בין אם זה לקלל את ההורים שלי לפעמים או משפטים לגמרי לא הגיוניים על החיים אותי זה די משחרר
באותו הנושא: