17 תשובות
אומרים שזה לא ממש כואב
אני עשיתי נזם לא כאב לי
מאוד כאב לי הנזם
מלא אומרים שזה לא כואב, אבל לי אישית מאוד כאב
אנונימית
איך יש כאלה שלא כאב להם אני באמת לא מבינה איךך
ספטום לא אמור לכאוב כל כך כי זה אזור מת כמו בתנוך של האוזן ונזם אמור לכאוב בקטנה אבל כל אחד והסף כאב שלו
אני מכירה מישהי עשתה נזם ואמרה שזה העגיל הכי כואב שהיא עשתה והיא עשתה מזודה והרחבות ומלא קעקועים
אני עשיתי פעמיים נזם. שמע, הפעם הראשונה, לא כואבת לא כל כך זה כאב רגעי באמת ואחר כך זה כבר עובר.
מה שכואב רצח אבל, זה אינפקציה.
זה מה שקרה לי בפעם הראשונה, מציעה לך אם אתה עושה לא(!) להחליף לחישוק בלפחות חודשיים הראשונים, אני שמעתי על אפילו שנה.
להישאר עם נקודה ולטפל בה טוב כמו שמבקשים, אחרת זה סיוט.
מה שכואב רצח אבל, זה אינפקציה.
זה מה שקרה לי בפעם הראשונה, מציעה לך אם אתה עושה לא(!) להחליף לחישוק בלפחות חודשיים הראשונים, אני שמעתי על אפילו שנה.
להישאר עם נקודה ולטפל בה טוב כמו שמבקשים, אחרת זה סיוט.
עשיתי נזם מ1-10 זה כואב 2
לי אישית ממש כאב נזם.
נזם לא כואב
לי לא כאב הספטום אבל כאב קצת הנזם , אבל לכל אחד זה אחרת
לא כאב לי כאב אולי קצת לשניה וזהו עשיתי אתמול
חברה שלי (עשתה את שניהם) אמרה שלא כאב לה
אבל אני מניחה שזה אינדיבידואלי
אבל אני מניחה שזה אינדיבידואלי
שואל השאלה:
חחח אני בת אבל תודה :)
חחח אני בת אבל תודה :)
ספטום הרבה יותר כןאב מנזם לפי מה שהבנתי
באותו הנושא: