העגיל הראשון שלי די גבוה ואני רוצה לעשות עגיל שני...
עשיתי את העגיל הראשון שלי בגל שנתים ומאז האוזן שלי גדלה וגם העגיל עלה ליותר למעלה. אני רוצה לעשות עגיל שני אבל אני חושבת שזה לא יתאים עם העגיל השני יהיה גם גבוה. מקווה שהבנתם מה כתבתי. מה אומרים לי לעשות