5 תשובות
גם אני בול
אם את לא משחקת בו כמעט אז כן
אנונימית
אני משחקת רק שאחותי מסכימה לי לשחק במחשב אבל עוד מעט קונים לי מחשב משלי אז אני אשחק כל היום סימסס
אם באמת רצית לקנות תשחקי ואם את לא משחקת אז כן זה בזבוז