4 תשובות
אני כמעט בטוחה שהבנות משחררות ביציות והבנים זרע, ואז יש ביצים בים.
נראה לי הזרעים עוברים במים או משהו, לא בטוחה בכל חחח
פאדיחות אם לא
פאדיחות אם לא
הם לא, דגים מתרבים בצורה חוץ גופית - הנקבה מפרישה ביציות והזכר מפריש את תאי הזרע שמפרים את הביציות מחוץ לגופם.
זו הפריה חיצונית , הנקבה מטילה ביצים לא מופרות ,הזכר בא מרסס עלייהן זרע ואז נוצרת הפריה והביצים מתפתחות
באותו הנושא: